søndag 14. desember 2008

jungelboken, forestilling

Nå har vi endelig fått sett forestillingen, og jeg synes den var veldig bra! Jeg gledet meg veldig til å se den etter workshopen, og den var like god som jeg hadde forventet. Forestillingen var fint satt opp og fungerte bra i en urban setting. Jeg synes også de klarte å få frem historien om Mowgli på en gjennomtenkt måte.

Jeg synes de hadde gjort en veldig bra jobb med å ta opp personlighetene til dyrene og Mowgli. Karakterene var veldig overdrevet, men det var dette som gjorde det så bra og at jeg med en gang kjente dem igjen fra boken om Mowgli, selv om de var såpass modernifisert.
De hadde klart å få Shere Khan til å være så ekkel som han skal være, og Apene var sykt morsomme og så "irriterende" som de skal være. Jeg synes også at Adil var perfekt som Mowgli. Det var også veldig kult med all dansen og sangen, og det var med på å gjøre helhetsinntrykket mitt av forestillingen så bra!
Jeg kunne gjerne ha sett forestillingen igjen.
Det norske teater












Her fant jeg bildet

1 kommentar:

:) sa...

synes du får fram noen fine poeng her kaja! fortsett slik